| | |
| |
|
... CLASSPATH? |
прегледано: |
205888 |
вкупно гласови: |
0 |
средна оценка: |
- |
коментари: |
1 |
Classpath-от им посочува на SDK алатките и апликациите каде да ги пронајдат корисничките класи, односно, класите кои не се дел од Java платформата или нејзини екстензии.
|
прочитај повеќе >> |
|
...низа? |
прегледано: |
206095 |
вкупно гласови: |
3 |
средна оценка: |
5.0 |
коментари: |
0 |
Низите се типови на податочни структури кои овозможуваат складирање на повеќе вредности во една структура. Низите, во суштина, овозможуваат складирање на повеќе вредности на едно место за разлика од поставување во повеќе променливи. Тоа го прави организирањето и пронаоѓањето на вредности многу полесно, бидејќи не треба да се мисли на многу различни променливи, туку само на една низа.
|
прочитај повеќе >> |
|
... наследување? (прашања и одговори) |
прегледано: |
209251 |
вкупно гласови: |
7 |
средна оценка: |
4.0 |
коментари: |
2 |
1) Која е разликата помеѓу суперкласа и поткласа?
Одговор: Суперкласа е класата која е наследена, а поткласа е класата која го врши наследувањето.
2) Кој клучен збор се користи за наследување на класа?
Одговор: extends
|
прочитај повеќе >> |
|
... интерфејс? |
прегледано: |
209209 |
вкупно гласови: |
3 |
средна оценка: |
3.333 |
коментари: |
0 |
Како што научи до сега, објектите ја дефинираат твојата интереакција со надворешниот свет преку методи кои се публикувани. Методите го формираат интерфејсот на објектот за надворешниот свет. Пример, копчињата на твојот телевизор, тие се интерфејсот помеѓу тебе и електричната инсталација во пластичната кутија. Го притискаш копчето за палење, за да му ја смениш состојбата на телевизорот (запален, изгаснат).
|
прочитај повеќе >> |
|
... наследување? |
прегледано: |
208997 |
вкупно гласови: |
0 |
средна оценка: |
- |
коментари: |
0 |
Различни видови на објекти често имаа заеднички својства еден со друг. Планинските велосипеди, тркачките велосипеди и велосипедите за двајца на пример сите ги делат истите карактеристики на велосипедите (моментална брзина, моментално темпо, моментална позиција на менувачот). Сепак секој посебно дефинира додатни можности и особини што секој велосипед го прави различен. Пример, велосипедот за двајца има две седишта, тркачките велоспеди имаат спуштени рачки, некои планински велосипеди имаат додатна ѕвезда за ланецот што им овозможува додатна брзија.
|
прочитај повеќе >> |
|
... класа? |
прегледано: |
209220 |
вкупно гласови: |
1 |
средна оценка: |
5.0 |
коментари: |
0 |
Во реалниот свет често ќе најдете многу објекти кои се од ист вид. На пример може да има илјадници велосипеди, сите со иста изведба и модел. Секој велосипед е направен по иста шема и поради тоа ги содржи истите делови. Кажано со објектно-ориентирана терминологија е дека некој велосипед е инстанца од класата на објектот велосипед. Класата е „шема“ од која секој објект е креиран.
|
прочитај повеќе >> |
|
... објект? |
прегледано: |
208749 |
вкупно гласови: |
2 |
средна оценка: |
4.5 |
коментари: |
4 |
Објектите се клучната работа за разбирање на објектно-ориентираната технологија. Погледнете околу себе и ќе видите многу примери на објекти од реалниот свет: куче, биро, телевизор, велосипед.
Објектите од реалниот свет делат две карактеристики: сите тие имаат состојба и однесување. Кучињата имаат состојба (име, боја, гладно) и однесување (лаење, трчање, јадење). Велосипедите, исто така, имаат состојба (моментална брзина) и однесување (кочење). Идентификувањето на состојбата и однесувањето на објектите од реалниот свет е најдобар начин да почне да се размислува објектно-ориентирано.
|
прочитај повеќе >> |
|
|
| |
|
|
---|
JavaTM и Java-базираните ознаки се трговски марки или регистрирани трговски марки на Sun Microsystems, Inc. во САД и други држави. Java.com.mk никако не соработува со Sun Microsystems, Inc. Сите други трговски марки се сопственост на нивните сопственици. |
|