Чекор по чекор
Почетни чекори со Java
Објектно оријентирани концепти во Јава - Прв дел
Објектно оријентирани концепти во Јава - Втор дел
Објектно оријентирани концепти во Јава - Трет дел
Јава сервлети - Прв дел
Единствен Јава објект (singleton)
Најчести 10 грешки што ги прават Java програмерите
повеќе...
Што е тоа ...
... IDE
... Tomcat
... објект?
... класа?
... наследување?
... интерфејс?
... наследување? (прашања и одговори)
повеќе...
За загревање
Нов проект во Eclipse?
Примитивни податочни типови
Променливи
Оператори
Доделувачки, аритметички и Unary оператори
Оператори за еднаквост, релации и услови
Изрази, искази и блокови
повеќе...
Како да ...
... конвертирам java.sql.Timestamp во java.util.Date
... зададам формат на датум
... ковертирам „long“ во HEX и обратно
... прочитам датотека и променам стринг
... креирам ZIP датотека
... поврзам Apache и Tomcat користејќи mod_jk
... пратам недефиниран број на атрибути до некоја метода
повеќе...
Java преку примери
new Socket(String addr,int port)
new URL(String address)
new URL(String protocol, String host, int port, String file)
CommPort: getInputStream()
CommPortIdentifier: getPortIdentifiers()
Statement: executeQuery(String sql)
Statement: getMaxRows()
повеќе...
Грешка
Нов напис
Рубрика:
Наслов:
  
  

страна број:123
Основи на 2D графика во Java
Креирање на стилови на линии и боење форми


Преку користење на Stroke и Paint класите можеме да дефинираме различни стилови на линии и да ги пополниме/обоиме креираните форми.

Стилови на линии

Различни стилови на линии се дефинираат преку stroke атрибутот во Graphics2D рендерирачката машина. За да поставиме stroke атрибут првин креираме BasicStroke објект и го праќаме како аргумент во setStroke() методата на Graphics2D.
BasicStroke објектот чува информации за ширината на линијата, придружува стилови, итн. Овие информации се користат кога се рендерира со draw() методата.
Line width е дебелината на линијата мерено нормално на нејзиниот правец. Овој атрибут се специфицира како float вредност.
Join style е декорација која се додава кога две линии ќе се пресечат. BasicStroke ги подржува следниве 3 join стилови:

·    JOIN_BEVEL    

·    JOIN_MITTER  

·    JOIN_ROUND  

End-cap style е декорација која се додава кога линискиот сегмент завршува. BasicStroke ги подржува следниве end-cap стилови:

·    CAP_BUTT          

·    CAP_ROUND     

·    CAP_SQUERE    

Dash style дефинира модел (pattern) од транспарентна и нетранспарентна секција по должината на линијата. Овој стил е дефиниран со dash низа и dash фаза. Dash array го дефинира dash патернот. Наизменичните елементи во низата ги преставуваат должините на dash деловите и должините на празните места помеѓу dash деловите дефинирани во едница на корисничките координати. Првиот елемент т.е. елементот 0 ја претставува првата цртичка, елементот 1 првата празнина итн. Dash phase е офсетот во dash патернот исто така определен во единица на корисничките координати. Овој атрибут дефинира кој кој дел од dash патернот ќе се додаде на почетокот на линијата.

Пополнување на форми

Пополнувањето форми се прави со paint атрибутот на Graphics2D рендерирачката машина. За да се постави paint атрибутот, најпрво се креира инстанца од објект кој што го имплементира Paint интерфејсот која потоа се праќа како аргимент во setPaint() методата на Graphics2D. Следниве три класи го имплементираат Paint интерфејсот:
·    Color
·    GradientPaint
·    TexturePaint

За да се креира GradientPaint, се спрецифицира почетната позиција и бојата и крајната позиција и бојата. Бојата се менува пропорционално од едната до другата низ линијата која ги поврзува двете точки. На пример:

 

Патернот на TexturePaint класата е дефиниран преку BufferedImage класата. За да се креира ТexturePaint објект, треба да се спрецифицира сликата која го содржи патернот и правоаголник кој ја дефинира фреквенцијата на повторување. Следната слика го објаснува претходното тврдење:
страна број: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 << претходна страна : : следна страна >> 
 
Коментирај
автор: Анонимус
Анонимните коментари ќе бидат објавувани веднаш после нивната проверка.
За да вашиот коментар биде веднаш валиден претходно пријавете се или креирајте свој профил


пребарување
најди
 
Форум
 
JugMK
GetJava Download Button
http://www.eclipse.org
 
 
 
 
Copyrights © 2006 - 2017 by Java.com.mk
Права и правила за користење на java.com.mk
Контакт адреса:
contact AT java.com.mk
Powered by Supernova v.0.70 beta
JavaTM и Java-базираните ознаки се трговски марки или регистрирани трговски марки на Sun Microsystems, Inc. во САД и други држави. Java.com.mk никако не соработува со Sun Microsystems, Inc.
Сите други трговски марки се сопственост на нивните сопственици.