| | |
 | |
Основи на 2D графика во Java |
Заклучок
Значи Java 2D е дизајнирана да прави се што ќе посакаме (се разбира од областа на компјутерска графика). Пред Java 2D, AWT множеството графички алатки имало некои сериозни ограничувања:
* Сите линии биле цртани со дебелина на линија од еден пиксел
* Само неколку достапни фонтови
* AWT не понудило многу контроли при цртањето. На пример неможело да се манипулира со индивидуални облици и карактери.
* Немало готов механизам за ротација и скалирање, програмерот морал да го прави сето тоа.
* Немало patterns, gradients.
* Слаба подршка за слики
* Слаба контрола на транспарентност
Java 2D API-то ги надополнува сите овие недостатоци и нуди многу повеќе!
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
---|
JavaTM и Java-базираните ознаки се трговски марки или регистрирани трговски марки на Sun Microsystems, Inc. во САД и други држави. Java.com.mk никако не соработува со Sun Microsystems, Inc. Сите други трговски марки се сопственост на нивните сопственици. |
|