Чекор по чекор
Почетни чекори со Java
Објектно оријентирани концепти во Јава - Прв дел
Објектно оријентирани концепти во Јава - Втор дел
Објектно оријентирани концепти во Јава - Трет дел
Јава сервлети - Прв дел
Единствен Јава објект (singleton)
Најчести 10 грешки што ги прават Java програмерите
повеќе...
Што е тоа ...
... IDE
... Tomcat
... објект?
... класа?
... наследување?
... интерфејс?
... наследување? (прашања и одговори)
повеќе...
За загревање
Нов проект во Eclipse?
Примитивни податочни типови
Променливи
Оператори
Доделувачки, аритметички и Unary оператори
Оператори за еднаквост, релации и услови
Изрази, искази и блокови
повеќе...
Како да ...
... конвертирам java.sql.Timestamp во java.util.Date
... зададам формат на датум
... ковертирам „long“ во HEX и обратно
... прочитам датотека и променам стринг
... креирам ZIP датотека
... поврзам Apache и Tomcat користејќи mod_jk
... пратам недефиниран број на атрибути до некоја метода
повеќе...
Java преку примери
new Socket(String addr,int port)
new URL(String address)
new URL(String protocol, String host, int port, String file)
CommPort: getInputStream()
CommPortIdentifier: getPortIdentifiers()
Statement: executeQuery(String sql)
Statement: getMaxRows()
повеќе...
Грешка
Нов напис
Рубрика:
Наслов:
  
  

страна број:123
Основи на 2D графика во Java
прегледано:  154259
 вкупно гласови:  0
 средна оценка:  -
 коментари:  0

JAVA 2D е множество од класи кои можат да се искористат за создавање високо квалитетна графика. Тука се вклучени особини како геометриски трансформации, елиминирање на груби рабови (antialiasing), alpha compositioning, процесирање на слики итн.

ЈАVA 2D е дел од множеството класи од Java 2 платформата (JDK 1.2).
прочитај повеќе >> 
Јава нишки (Java threads)
прегледано:  151011
 вкупно гласови:  0
 средна оценка:  -
 коментари:  2
Нишката (thread) е независна патека на извршување во склоп на една програма. Повеќе нишки можат да се извршуваат конкурентно во една програма. Секоја нишка во Јава се креира и контролира од класата java.lang.Thread. Јава програма може да има многу нишки, истите се извршуваат конкурентно (паралелно) и истите можат да работат асинхроно или синхронозирано.
прочитај повеќе >> 
Java Десктоп аппликации
прегледано:  153010
 вкупно гласови:  2
 средна оценка:  5.0
 коментари:  17
Покрај тоа што Јава е супериорна технологија за Web аппликации, апликации за мобилни телефони, PDA уреди итн.,  исто така Јава технологијата е супериорна и на полето на Десктоп апликациите.
прочитај повеќе >> 
Јава сервлети - Втор дел
прегледано:  151221
 вкупно гласови:  1
 средна оценка:  4.0
 коментари:  0
Како што беше споменато во првиот дел од овој напис, Јава сервлет е мал Јава програм дизајниран да обработува барања на интернет прелистувачи и динамички да генерира веб страници кои ги испраќа како одоговор. Веќе беше покажано како се пишуваат, компајлираат и подесуваат едноставни сервлети. Доколку не си запознаен со тие точки имаш срдечна препорака да го прочиташ првиот дел пред да продолжиш.
прочитај повеќе >> 
Единствен Јава објект (singleton) - Дополнување
прегледано:  150767
 вкупно гласови:  2
 средна оценка:  5.0
 коментари:  0
Еден прекрасен текст кој всушност е дополнување на претходниот напис за Java Singleton. Ни го испраќа Славе Јовановски.

Singleton е една од најкористените Design Patterns и дефинитивно pattern кој што многу лесно се објаснува. Класичниот пример за Singleton беше претставен во претходниот напис.
прочитај повеќе >> 
Најчести 10 грешки што ги прават Java програмерите
прегледано:  153361
 вкупно гласови:  1
 средна оценка:  4.0
 коментари:  2
Дури и да ја знаете Java-та како прстите на вашата рака, или сте почетник во програмирањето, ќе правите грешки. Природно е, човечки е, и погодете што? Најверојатно ќе ги правите истите грешки што ги прават другите, повторно и повторно. Ова е мојата листа на десет најпознати грешки што сите ги правиме, како да ги пронајдеме, и како да ги исправиме.
прочитај повеќе >> 
Единствен Јава објект (singleton)
прегледано:  152191
 вкупно гласови:  4
 средна оценка:  5.0
 коментари:  9
За тие коишто не слушнале за дизајн патерн (design pattern) претходно, или на кои им е познат изразот, но не и значењето, дизајн патерн е шема за развој на софтвер. Целта на шемата е да дефинира начин или техника која може да се употреби како градбена единка за конструкција на софтвер - решавање на универзални проблеми кои ги имаат програмерите. Тоа се всушност решенија кои се предаваат од еден на друг. Гледај на дизајн патерн како на корисен совет при дизајнирање на софтвер.
прочитај повеќе >> 
Јава сервлети - Прв дел
прегледано:  155822
 вкупно гласови:  2
 средна оценка:  4.5
 коментари:  0
Безразлика колку си запознаен со Јава сигурно имаш барем слушнато за Јава Аплети (Java Applets). Аплетите се мали Јава програми кои се извршуваат како дел од веб страна. Бидејќи на некој начин тие се „мини-апликации“ именувани се како аплети (application-applet). Јава сервлетите своето име го имаат добиено на сличен начин.
прочитај повеќе >> 
Објектно оријентирани концепти во Јава - Втор дел
прегледано:  155136
 вкупно гласови:  2
 средна оценка:  5.0
 коментари:  3
Во привиот дел ги објаснивме основните концепти на класите, објектите, особините и методите. Развивме едноставна класа наречена „Drvo“, како и програм кој иницијализира неколку дрва за да ја истестираме особеноста „visina“ и методот „rastenje“. После краткото објаснување за наследувањето развивме подкласа на „Drvo“ која ја нарековме „Jabolknica“. Од таму продолживме до точките на копирање и споредување на објекти во Јава. Во овој дел ќе продолжиме онаму каде што застанавме и ќе се зборува за некои понапредни типови на методи и особености. Ќе објасниме како со тие понапредни типови да дојдеме до подобар дизајн на класи, што ќе не доведе до некои битни можности на добриот софтверски објектно оријентиран дизајн. Како додавка на тоа ќе погледнеме некои напредни концепти за дизајн на класи, со што ќе се објаснат и „пакетираните класи“ (class packages), што ќе ти помогне при организација на класите во групи.

Е сеа откако завршивме со сите формалности ... ајде да започнеме!
прочитај повеќе >> 
Почетни чекори со Java
прегледано:  163716
 вкупно гласови:  11
 средна оценка:  4.909
 коментари:  26
Сакаш да научиш како да правиш динамични сајтови? Секако за тоа има повеќе опции, некои од попопуларните се ASP, PHP и други скрипт-базирани јазици. Друга опција е Java. Да, верувам дека сите знаеме дека Java стартуваше за креирање на Web аплети и апликации независни од платформата, но во минатите неколку години улогата на Java се прошири и оддамна веќе може да се креираат серверски веб апликации. Секако може и да се забележи колкаво е побарувањето од компаниите за програмери кои го совладале програмирањето за серверски веб апликации. Твоите први чекори кон додавањето на овие вештини во твоето CV би требало да бидат разбирањето на Java програмскиот јазик во глобала.

Ова е прв од серијата написи кои ќе те научат да го користиш Java програмскиот јазик преку поглед на можностите и техниките кои ќе ти овозможат да креираш динамични веб сајтови и апликации. Поточно, откако ќе направиме сумирање на основите на програмкиот јазик и на објектно оријентираните концепти на програмирање кои ќе ти бидат потребни за да можеш ефективно да го искористиш програмскиот јазик Јава. Понатака ќе преминеме кон Јава сервлети и Јава серверски страни (JavaServer pages, JSP), двете технологии кои се користат за креирање на динамични веб сајтови со користење на бази на податоци. Во меѓувреме ќе се запознаеме и со други поврзни технологии како Java Database Connectivity (JDBC), MySql (менаџер за бази на податоци). Но пред да забегам во опишување на нештата за кои допрва ќе се пишува ајде да започнеме со основите на Јава програмскиот јазик.
прочитај повеќе >> 
Објектно оријентирани концепти во Јава - Трет дел
прегледано:  155126
 вкупно гласови:  4
 средна оценка:  4.75
 коментари:  5
Конструктори

Конструкторите се специјални типови на методи кои се повикуваат при инстанцијарање не објекти. Конструкторите ти овозможуваат да назначиш почетни вредности на некои променливи или да направиш некоја почетна иницијализација на класата.

На пример класата „Drvo“, поточно декларацијата на особеноста „visina“ (која веќе треба да е декларирана како приватна и да има креирано пристапни методи за неа, од задачата од вториот дел ;)  )
прочитај повеќе >> 
Објектно оријентирани концепти во Јава - Прв дел
прегледано:  160195
 вкупно гласови:  10
 средна оценка:  4.4
 коментари:  10
Добрата основа за Јава програмскиот јазик му овозможува на девелоперот да направи повеќе за помалку време, односно да биде попродуктивен. Со Јава можеш да направиш комплетни апликации кои нудат се, од 3D акцелерирани графички програми и други мултимедијални можности до јаки криптографки решенија и мрежно поврзување. На веб, Јава програмскиот јазик може да го искористиш за креирање на Јава аплети (иако порано беа преценети, сепак услужни) кои се извршуваат кај клиентите, а на серверска страна за креирање на динамични веб страни со помош на Јава сервлети (servlets) и Јава серверски страни (JavaServer Pages-JSP) за кои ќе дознаеш повеќе во овие написи.
прочитај повеќе >> 
пребарување
најди
 
Форум
 
JugMK
GetJava Download Button
http://www.eclipse.org
 
 
 
 
Copyrights © 2006 - 2024 by Java.com.mk
Права и правила за користење на java.com.mk
Контакт адреса:
contact AT java.com.mk
Powered by Supernova v.0.70 beta
JavaTM и Java-базираните ознаки се трговски марки или регистрирани трговски марки на Sun Microsystems, Inc. во САД и други држави. Java.com.mk никако не соработува со Sun Microsystems, Inc.
Сите други трговски марки се сопственост на нивните сопственици.